Cea mai frumoasa femeie pe care a vazut-o Donald Trump……..


Dupa ce a rupt gura,era sa zic dantura,tuturor  sclifositilor  apostoli ai liberalismului  de toata jena si a „politicii corecte” care ne-a mancat zilele de treizeci de ani incoace  presa incepe sa-si aminteasca si alte „ispravi” sau ziceri ale    presedintelui ales al SUA,Donald Trump….. Astfel   a revenit in atentie o afirmatie facuta  de Trump  la  o intalnire cu  Ivica Dacic,premierul Serbiei. Donald Trump a afirmat despre tenismena  Ana Iovanovic(evident sarboaica)ca „”Este cea mai frumoasă femeie pe care am văzut-o vreodată în viaţa mea. Pur şi simplu este cea mai frumoasă”……

Trebuie sa-l credeti pe Trump care a vazut multe femei in viata lui….

Confirm si eu ca este o femeie frumoasa…

Una dintre cele mai frumoase…. Am spus-o si eu,mai demult, fara sa stiu de afirmatia lui Trump…..

Dar pentru mine nu este cea mai frumoasa….

Pentru mine altcineva este cea mai frumoasa…. O spun/ scriu   detasat  convins dar si fermecat…..si convins ca am dreptate.

Fiecare   are in gand/suflet „frumusetea” lui….

Acum, aici   va arat frumusetea „lui” Donald Trump….

O sa v-o arat si pe a mea  candva,poate  nu asa de  tarziu cum ati crede….

sorana-ana-ivanovic

Lasă un răspuns

