Duminica,numai o zi……. de Iulia I.Radu


Buna dimineata.

Am mai gasit un cornulet  facut de mama.E putin uscat.L-am mancat gandindu-ma la tine….Cu atat pofta le devorai….  Si apoi la R. cand i-am zis vanzatoarei:”eu nu prea mananc dulce,dar omul asta……… atatea mananca”…

Imi este dor….

Duminica trecuta….soare cald…vreme frumoasa.Duminica asta …frig,ploaie ninsoare…..Vine iarna?

Cum este Vama? Ninsa?

Esti suparat?

De ce te-ai intors? Drum rau….. blocat?De ce i-a fost frica? A nins bine acolo…..Ce faci? Cum esti?

Eram sigura ca ai fost la „balotii de paie”….. Ma bucur……

Calc rufe…. ascult muzica.Imi aduc aminte de dupa-amiaza extraordinara(de acum cateva zile).Si starea noastrra era la fel…Inteleg cata nevoie avem unul de celalalt,Inteleg cat ne lipsim unul altuia….

Calc in continuare….

Un dans? Neaparat dans….Demult e dorit,promis!…

Nici nu stiu daca sunt obosita….Astept sa treaca ziua….Si tot timpul ma gandesc….Tot timpul fac asta …crezi oare….ca nu?

Te iubesc…..! Multumesc pentru film…Poate  in seara asta ma uit…

Gata! Am calcat toate rufele!Trebuia sa fac ceva sa treaca timpul…Stai pe net? Asculti muzica?…Eu asez rufe…. Schimb asternuturile la paturi….. Esti in gandul meu…

Acuma stau…in sfarsit…..

Noapte buna….

 

Iulia I.Radu

Lasă un răspuns

