„Un impostor:Nicusor Dan”.Semnale din presa


   Ion Cristoiu:

 

„Începînd cu duminică, 20 noiembrie 2016, seara, Silviu Mănăstire a organizat pe B1Tv, un șir de ediții speciale ale emisiunii sale Dosar de politician dedicate dialogurilor electorale cu șefii principalelor partide competitoare.
Deși, pentru prima oară în viața mea postdecembristă, nu mai urmăresc campania electorală cu deosebită atenție, mulțumindu-mă doar să arunc un ochi la mersul confruntării, asemenea unei gospodine care se ocupă cu altceva în bucătărie cît timp oala cu ciorbă își vede de treaba ei pe aragaz, am acceptat să fiu secund la interviurile luate de moderator lui Traian Băsescu, Liviu Dragnea și Călin Popescu Tăriceanu.

Silviu Mănăstire a avut pe lită și alți doi președinți:
Nicușor Dan, șeful USR și Bogdan Diaconu, șeful PRU.
La Bogdan Diaconu nu pot veni – i-am spus lui Silviu Mănăstire, cînd mi-a prezentat lista, deoarece m-am apucat din nou de Istoria literaturii proletcultiste, poate o dau gata în această viață.
La Nicușor Dan însă nu vreau să vin.
Nu vreau să vin pur și simplu.
Silviu Mănăstire a făcut ochii mari.
I-am răspuns imediat, fără să șovăi.
Pentru că e un impostor.”

 

 

Tot textul aici:http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-vineri-25-noiembrie-2016/

Un gând despre “„Un impostor:Nicusor Dan”.Semnale din presa

Lasă un răspuns

