La ora amurgului inotand prin regrete?


Nu, niciodata….

Cand am iubit….. am iubit total si definitiv

punand la bataie tot ce am,

deschizandu-ma precum o carte pe care o rasfoiesti fila dupa fila.

si literele construiesc viata…..

eu  viciatul de carti,

cartile intotdeauna vorbesc, Serban Foarta,

cartile vorbesc si nu ne mintesc…

Cateodata cred ca sunt cea mai urata si imposibila carte din cele pe care le-am scris….

Dar asta este cartea,asta sun eu….

Cartile frumoase mint si eu n-am mintit niciodata in cartile mele…

ca si in iubire……

Lasă un răspuns

