La Alba Iulia.1 Decembrie


Acum 98 de ani la Alba Iulia se proclama Unirea…..

Acum 98 de ani bunicul nostru,abia intors din razboi  participa la   momentul extraordinar al Unirii de la Alba Iulia…. Avea 22 de ani.

In anul de gratie 2016 am fost la Alba Iulia si  am incercat sa-mi inchipui momentele de atunci…..Sigur in reconstituirea Cetatii de la Alba Iulia este si o oarecare doza de kitsch. Nu multa…..,  cat  sa prinda la gura-casca adica turistii care dau navala sa vada, spre exemplu,schimbarea garzii…

Am fost la Alba Iulia in acest an si nu singur… Peste momentele(petrecute atunci) de  1 Decembrie am trait  si momentele unei uniri care cateodata se intampla…. Nu este la vedere,nu este nici spectaculoasa….dar  se consuma cu o mare traire interioara..Si care  este o mare taina….

A fost sa fie Unirea.… Unirea si atat.,…

La multi ani  tuturor romanilor!

La multi ani   fratelui meu nascut in aceasta zi.La multi ani I.

 

Lasă un răspuns

