Cei cuminti si merituosi…… si ceilalti.Mos Nicolae si Sfantul Nicolae


Celor merituosi si cuminti, Mos Nicolae le-a adus daruri….Sa fie primite….. Merita….

Eu n-am fost nici pe departe merituos, nici cuminte si  totusi am primit un dar…… Toata viata  am cumparat carti.Le-am citit…Le-am privit/privesc  zilnic cotoarele asa cum sunt ele asezate in biblioteca . „Mosul” mi-a adus carti….

Prea mult pentruputinmerituosul care sunt….

Eu care   ma strecor   necunoscut tacut si singur  pe la umbra caselor  si prin viata….Pentru ca asa vreau….

Dar ma bucur de bucuria celor ce au fost cuminti si merituosi…… Mosul a rasplatit  cumintenia (lor ) si meritul…..

La mine cred ca Mosul n-a rasplatit nimic……

Nu are ce …

Poate doar disperarea si  incapatanarea(ce le port undeva  ascunse) si care ies la lumina doar  atunci  cand  vreau sa construiesc  ceva…. Sa  ajut la „constructia”  cuiva ….Acum chiar am vrut…. Cu toata fiinta….

Azi este si Sfantul Nicolae…. Printre purtatorii acestui nume frumos se afla desigur si  cei ce au fost cuminti si merituosi.

 

Tuturor(Nicolae,Nicoleta), la multi ani!, sanatate,noroc si ganduri bune.

Pe deasupra gandul meu se indreapta spre fratele Nicolae…..Eu tot mai cred ca impreuna cu fratii mei „rastorn”  aceasta lume….

Si nu in ultimul rand  urarile  se indreapta  si spre un om ce poarta numele de Nicolae- pe care nu-l cunosc si nici nu-l voi cunoaste vreodata-  pentru ca am avut sansa sa-i cunosc copilul ….

Un gând despre “Cei cuminti si merituosi…… si ceilalti.Mos Nicolae si Sfantul Nicolae

Lasă un răspuns

