De la limbajul „smerit” al maicilor la aluzia vulgara …Nici una nici alta……


N-am trait la manastire.Nici n-am fost crescut de maici…. Maicile cu limbajul lor „castrat”, rarefiat,lipsit de orice clorofila……

Am trait numai prin locuri  laice, fara smerenia incetosata si de multe ori  contrafacuta de prin acele locasuri…..

Am lucrat/lucrez  prin diferite medii…… de la mediul muncitoresc,frust,direct,  unde unu si cu unu fac doi, altfel  te trezesti cu un pumn in plina figura,…..am cunoscut prea bine mediul  birturilor(de orice fel, de la  cele    sarmane la cele cu straif) si mai ales lumea care bantuie  pe acolo,am lucrat/trait  si in medii ceva mai „ridicate” si    nu m-am ales(nu  s-a lipit de mine!)  din acest lung,lung „periplu” cu un singur lucru:NU pot sa vorbesc  vulgar,”usor”,limbajul acela aluziv  dar si grosolan  ma scoate din minti(  si pe care il practica tot felul de  pulifrici,de sex masculin sau feminin, in intentia sau credinta lor ca sunt interesanti „in moda” si altele de gen….)

Vorbesc civilizat cu ton neutru sau cateodata  usor taios, nu folosesc aluzia vulgara nici vorbitul „in dodii”…. Sigur daca este nevoie, daca cobor  in mediu „proletar”   pot sa ma adaptez imediat  si daca  situatia o cere pot iesi din gura mea cuvinte grele,vulgare….care insa nu ma reprezinta….. Nu pot sa vorbesc decat  evitand vulgaritatile,aluziile  de mocofan crescut la seralul  vietii….Eu n-am crescut la seralul vietii…. Nici n-am invatat viata  din cartier,de la televizor sau din reviste ilustrate(din vest) de care era  plina Romania    secolului trecut…. Eu mi-am format acest limbaj,limbaj care ma reprezinta…. si nu abdic…. Mi-e sila cand  aud barbati obosindu-ma  cu limbajul  lor vulgar … dar trec cu vederea  cateodata…..Mi  si mai sila insa de femeile care vorbesc  vulgar,in aluzii  sexuale si nu numai,in dodii….  De femeile care sunt toata ziua cu „alu” muma-sa sau „alu” tata-su in gura (desi ele n-au….. organul…..).

Nu sunt puritan,stiu toate „limbajele” vulgare ale acestei lumi,dar ele nu ma reprezinta….  Si eu tin la  persoana mea,am „lucrat”  mult la persoana mea,”la mine” si „m-am trecut” prin atatea experiente  in viata…..  de la cele mai urate, cat sa crezi ca  sunt vicii, pana la altele dezamagitoare si din care iesi mereu invins….am suferit al dracului……. Dar nu m-a invins nici una(din atatea), pana la urma….

Am iesit din toate,nu ca un invingator dar nici ca un invins…..

Am iesit eu……

Si    eu-ul(mic,mare si fara   multe zbateri filosofice) ma face sa nu accept acest limbajul,vulgar si obscen….Poti sa vorbesti despre lucruri…..mai aparte  si fara a apasa pedala  vulgaritatii….. Nu,nu sunt un dus la biserica dar nu pot sa suport acest limbaj….N-am ce cauta cu  cei ce-l folosesc….. Ma indepartez imediat de ei sau  scap cat pot mai repede…. Idealist? Doamne fereste….. Ma obosesc idealistii…. Cum ma indepartez, nu ma pot apropia, de femeile care folosesc limbajul „liber” ca intre barbati ca d-aia sunt egale…

Vad,trec prin atatea situatii de  felul celor scrise  si totusi  cred in ceea ce  fac/simt eu….. Restul faca ce vor, nu ma intereseaza…..

Ca sa ajung aici  chiar m-am „scolit”.Singur si nesilit de nimeni….

Lasă un răspuns

