Iulia I. Radu ne aduce aminte ca vine Mos Craciun


Iulia I.Radu ne aduce aminte ca vine Mos Craciun…

In fapt de seara……

Noi cei obositi si prea  nelinistiti de ale noastre, am uitat…. Iti multumim Iulia…… in numele tuturor copiilor ….Poate  avem  printre cititori  copii care cred ca(mai) vine Mos Craciun….

 

mos-craciun

Un gând despre “Iulia I. Radu ne aduce aminte ca vine Mos Craciun

  1. Tata avea un fel deosebit de a-mi spune aceasta poezie….
    Eram ochi si urechi…
    Si eram sigura ca asa vine Mosul,mi-l imaginam…asa ca in poezie….
    Poate ,de asta am invatat-o de la tata….,pur si simplu…doar auzindu-l cum mi-o spunea…
    .

    Apreciază

Lasă un răspuns

