„Voi vota pentru un popor de tampiti”.Semnale din presa


Am citit textul de mai jos inainte de alegeri….. Nu am vrut sa-l republic aici…. si cu speranta extrem de vaga ca nu este asa…..O fac acum dupa vot….

Am o prea mare iubire pentru poporul roman si asta ma impiedica sa  fiu categoric si  dur.Eu nu cred ca  romanii sunt un popor de tampiti….. Si nu sunt de acord(in acest punct ) cu autorul textului….. In multe alte privinte,insa,   textul reprodus are dreptate…. Autorul lui este sigur un om tanar, profund dezamagit si disperat cu starea Romaniei de azi.Il asigur ca-l inteleg, ca am fost si eu  dezamagit  acum 26 de ani…. (ce sa mai zic acum…..) Si ca n-am reusit sa fac mare lucru….dar am continuat sa  lupt…..Si voi lupta pana la capat chair daca  voi ramane singur pe „baricade”…….

 

Textul a aparut pe site-ul https://reportaje.live  si  este nesemnat.

12România este ruptă în două.  Niciodată nu a fost mai evidenta în istorie falia care desparte cele două Românii. Într-o parte este România care munceşte de dimineaţă până seară, antreprenorii români, studenţii, tinerii, oamenii cu studii superioare,familiile cu copii. În general aceştia trăiesc în marile oraşe, nu prea se uită la televizor şi ţin toată România în spate din impozitele lor. Ei produc  tot PIB-ul României , ei sunt impozitaţi direct şi indirect cu peste 70% din ce produc. Din munca lor se plătesc milioanele de pensii , milioanele de ajutoare sociale şi cei peste 1.2 milioane de bugetari care în mare parte freacă mentă.

Sunt maxim 3-4 milioane de români în România productivă. Ar fi fost mai mulţi dar alţi 3-4 milioane de români şi-au luat lumea în cap. România productivă este călărită de o imensă masă de pensionari semi-retardaţi, asistaţi sociali, beţivi, analfabeţi, mafioţi şi şmecheri cu sutane. Haideţi să nu ne mai ascundem după deget. România este o ţară de proşti. Îmi pare rău să o recunosc atât de direct pentru că iubesc ţara aceasta însă este purul adevăr. Eu iubesc doar România aceea muncitoare,creatoare şi deşteaptă. Pentru cealalată România am o ura sinceră. Urăsc prostia, lenea,imposture, mentalitatea balcanică,şmecheria şi imoralitatea celeilalte Romanii. România aceea merită să simtă direct ce alege, merită să crape de foame înecată în propria prostie.

 

Poate vi se pare dur ce scriu în acest articol, poate încă credeţi că românii sunt cel mai frumos şi mai deştept popor din lume pentru că 0.0000(1)% din români câştigă olimpiade internaţionale sau sunt cine ştie ce mari cercetători prin lume. Dezbrăcaţi-va de naţionalismul acesta rigid, stupid. România este o ţară de tâmpiţi.  Poate că este timpul să ne asumăm un dus rece şi să ne uităm cu adevărat în oglindă:

 

  • Peste 40% din români citesc prost sau nu ştiu să citească. Tinerii de liceu sunt la nivel de masă analfabeţi funcţionali aici
  • Românii sunt printre rasele inferioare ale Europei cu unul din cele mai scăzute IQ-uri . Aţi auzit de Daniel David – profesorul de la UBB Cluj care a coordonat cel mai mare studiu comparativ făcut vreodată legat de psihologia românilor? Omul acesta e de o decentă extraordinară,  a păstrat multe concluzii pentru el dar nu poate ascunde studiile UE care spun fără urmă de echivoc că românii la nivel de masă sunt printre cei mai proşti din Europa aici . Nu deschid acum subiectul despre concluziile şocante trase de doamna profesor Anca Dobrean referitoare la inteligenţa minunatei populaţii pentru că aţi crede că acest articol nu este scris de acelaşi Reportaje Live care îşi iubeşte ţara la nebunie.
  • Peste 80% din români sunt foarte religioşi/supertitiosi .

 

……………………………..
Da, sunt foarte supărat. Sunt foarte supărat că nu am cu cine să votez şi că o masă imensă de retardaţi va vota cu seninătate PSD şi ALDE la aceste alegeri. Nu am cu cine să votez şi nu am avut nici până acum în aceşti ani. Şi totuşi mă voi trezi sâmbătă de dimineaţă , voi înjură de câteva ori pe drum şi mă voi duce să votez răul cel mai mic deşi nu mă reprezintă şi nu mă regăsesc. Atât de dezbinaţi suntem încât după ani de zile nu am reuşit să facem în România un partid de dreapta care să susţină scăderea impozitelor, statul minimal, lupta anticorupţie, educaţia, afacerile româneşti, debirocratizarea generală ,unirea cu Moldova, impozitarea cultelor, reducerea numărului de parlamentari, mutarea administraţiilor în online, proprietatea privată, programe pentru reîntoarcerea românilor acasă, protejarea pădurilor şi a mediului, programe coerente de transformare a României în cel mai mare producător BIO din lume, protejarea intereselor economice româneşti şi a pământului arabil românesc, programe pentru creşterea demografiei românilor ( nu a ţiganilor), programe de apărare coerente şi o armata profesionistă şi dotată, dezvoltarea turismului şi educaţia antreprenorială la nivel de masă.

Nu am ce să fac. Mă voi duce să votez USR un partid uşor stângist, netransparent şi în care nu mă regăsesc doar pentru că e singură alternativă în faţă penalilor din PSD, ALDE şi PNL. Votez că prostu’ fără argumente un partid fără program şi viziune. Mă duc să votez de silă cu USR doar pentru că au unii oameni normali pe liste şi mai ales pentru faptul că majoritatea nu a mai făcut politică. Va conta votul meu? Va conta pe naiba dar o să bat câteva sute de km ( mda…nu pot vota decât în localitatea de domiciliu) ca să fiu sigur că voi contrabalansa votul vreunui beţiv analfabet la care îi plătesc ajutorul social.”

…………………………………………………………………………….

Tot textul aici:https://reportaje.live/2016/12/09/voi-vota-pentru-un-popor-de-tampiti/

Lasă un răspuns

