„Nu-i timp de înjurat neam după neam, nu-i timp de împărţit ţara între buni şi răi”.Semnale din presa


Ramona Ursu(aici:http://adevarul.ro/news/politica/draga-tara-scriu-doar-singur-gand-e-timpul-1_585009245ab6550cb8656292/index.html)

 

„Dragă ţară, te-am înjurat de multe ori, cu voce tare sau în gând, în ultimii ani. Am zis să te ia dracu’! Să te ocupe ruşii, americanii, nemţii. Să te cucerească oricine, numai să scap de tine. Mi-am jurat, de câteva ori, că o să plec din nenorocita asta de ţară. Mi-am promis c-o să fug de aici, că o să fug unde-o să văd cu ochii. Că o să-mi iau copil, familie, tot, ca să nu mă mai lege nimic de o bucată de pământ. DE ACELASI AUTOR Elena Udrea, o femeie cât 10 bărbaţi penali. Aşa, ca Ghiţă şi ca Dragn… Nu s-a schimbat nimic în ţara asta, să nu ne amăgim! Sistemul ticăloşi… Slugile mafiei PSD din TVR l-au cenzurat pe Cioloş. Bine că penalul Vi… Am şi râs de tine, am zis că eşti cea mai proastă ţară din lume. Că eşti înapoiată. Că eşti defectă. Că eşti bolnavă. Că eşti pierdută, că nu mai ai nicio şansă să te faci bine. Că ai să rămâi singură, la naiba să te ia de ţară! C-o să te părăsim toţi. Am zis că mai bine mă năşteam prin altă parte, la naiba, nu ştiu, oriunde, numai nu aici. Nu în ţara asta de nebuni.”

………………………………………………………………….

„Şi m-am întors, apoi, dintre ai mei, la viaţa mea. Asta în care te înjur, dragă ţară. Şi te-am privit din nou. Te-am privit în ochi şi-am înţeles că exact momentul de acum este cel în care nu trebuie să te abandonez. Momentul ăsta care mi se pare atât de greu, imposibil chiar, în care văd pericolul din nou, în care mă sperie că aceiaşi nemernici se pregătesc încă o dată să te jefuiască, să te umilească, e cel în care trebuie să lupt mai mult decât oricând”.

Nota mea:Ce parere aveti?

Lasă un răspuns

