Sunt o biblioteca de proiecte ratate sau abandonate(din cartea „Unul-bunul celuilalt”)


Sunt un munte de proiecte ratate sau abandonate…

Cu ele se poate alcatui o biblioteca…..

Le asez in raft si ma uit indiferent la ele….

Las praful sa se astearna peste ele  fara sa clipesc….

Sunt parte din viata mea, care mi-a fost uneori indiferenta…..

Sau mai tot timpul….

Niciodata nu m-am pus in prim plan…

Nu mi-am dorit nimic….

Proiectul/lucrarea,”/povestea/cartea” cu tine este cel mai mare si mai drag proiect al meu….

Nu vreau sa-l ratez/abandonez.

Lasă un răspuns

