Ati mai luat-o(am mai luat-o)odata in „freza”! Dosarul Ghita -Kovesi a fost clasat!


Ati luat-o voi cei ce ati votat PSD,am luat-o toti (si eu!) pentru cane-am „pricopsit” cu PSD poate pe  4 ani…Si inca  cu larga majoritate…. Sebastian Ghita a desfasurat in perioada campaniei o  intensa activitate de defaimare a Laurei Codruta Kovesi,sefa DNA.

Istoric:

<În autodenunţul înregistrat în 27 septembrie la Parchetul instanţei supreme, deputatul Sebastian Ghiţă a arătat că, în 2012, a participat la falsificarea unui raport al Consiliului Naţional de Etică care să arate că teza de doctorat a Laurei Codruţa Kovesi nu este un plagiat, raport care a fost ”scris în Guvernul României”.

„Eu şi alţi demnitari am participat la falsificarea raportului. Am date şi informaţii pe care vreau să le aduc la cunoştinţă procurorilor de la Parchetul General. Am făcut acest lucru atunci pentru a o proteja pe Laura Codruţa Kovesi pentru că, în acel moment, cu toţii credeam că face bine României”, a spus Sebastian Ghiţă.

El a mai susţinut că actualul procuror-şef al DNA a ştiut, la vremea respectivă, de falsificarea raportului privind teza sa de doctorat.>( sursa:www.comisarul.ro)

Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si  Justitie a clasat dosarul de instigare la fals intelectual, deschis la sfârşitul lunii septembrie în cazul autodenunţului lui Sebastian Ghiţă privind teza de doctorat a procurorului-şef al DNA, Laura Codruţa Kovesi. Punct….

Mai este ceva de spus….?

Mai este….

Datorita acestui autodenunt de kamikadze   multi dintre  alegatori nu s-au mai prezentat la urne.Absenteismul a fost major.Sigur,nu numai din cauza asta.Dar si din cauza acestei „dezvaluiri cutremuratoare” care a fost un MARE FAS sau o MARE MANIPULARE…. Datorita sau si datorita acestui autodenunt    alegatorii PSD- si nu numai au votat-mai cu sarg- cu  PSD.Ei,saracii,habar n-aveau ca Ghita nu mai candideaza pentru PSD.  Asta(cu candidatura!) era asa,o lucratura, de pe pe urma careia se vedeau bine de tot atzele…… Cine a inghitit-o,noroc bun…Si au fost multi….

Autodenuntul lui Ghita a fost  unul mincinos.

Oricum, am mai luat-o odata in „freza”…. Si eu, pentru ca si eu suport  anii de guvernare PSD ca si voi desi n-am votat si nu o sa votez cu PSD…

Nu pentru ca  as fi un fundamentalist….

Doamne fereste…

Pentru ca acest partid nu se va reforma vreodata.

Ce naste din pisica,soarece mananca………

Lasă un răspuns

