Un mesaj pentru Sevil Shhaideh, de la Traian Basescu


 Traian Basescu are mintea ascutita  ca un sis ( apud Nora Iuga si nu numai!) si transmite  un mesaj pentru Sevil Shhaideh, nominalizarea PSD pentru postul de prim-ministru(sursa: Facebook-T.B.):

„Pentru Doamna Sevil Shhaideh
Doamnă, recunosc faptul că nu vă cunosc şi dacă, până astăzi, v-aş fi întîlnit pe stradă, n-aş fi ştiut cine sunteţi.
Imediat ce am aflat despre nominalizarea dumneavoastră, am sunat la Constanţa. Mi-am sunat finii tătari (eu le spun fini, ei îmi spun naşul dar şi unii, şi alţii, ştim că la căsătoria lor am fost martori), mi-am sunat cunoştinţe din comunitatea turco-tătară din Constanţa. Toţi au vorbit extraordinar de frumos despre dumneavoastră.
Aveţi o reputaţie impecabilă.
De aceea, vă rog, nu acceptaţi nominalizarea. Nu fiţi parte a unui joc politic ce nu vă aparţine.”

Lasă un răspuns

