Colindul tigancilor a doua zi de Craciun.O amintire… de Iulia I.Radu


Ascultand acum o colinda mi se parea ca undeva…candva …am mai ascultat-o….Si mi-am adus repede aminte…

In curte la bunica sub geamul bucatariei colindau tigancile……

(Nu stiu daca la voi acasa umblau tigancile cu,colindul a doua zi de Craciun…).

Colindau atat de frumos!!

Apoi bunica le chema in casa…le dadea cate un pahar de tuica….si cozonac…si se puneau pe povestit…

Stia bunica tot ce era in bordeiul lor…

Iar eu stateam pe trepte si le ascultam…

Eram o copilita….

Le asteptam la fiecare Craciun….

Avea grija bunica sa le spuna cand veneau cu maturi de nuiele:”Tu,sa veniti la colindat!”

Si veneau mereu…

Toate au trecut….dar au ramas atat de vii in memoria mea…incat inchid ochii…le vad…le aud…

Una avea o alunita pe fata,alta avea o carpa frumoasa pe cap….

Nu mai sunt demult tigancile…

Erau atunci,batrane…

M-am facut mare…am crescut si tigancile au plecat de pe lumea asta….

(Da,……spune-mi si la voi umblau tigancile cu,colinda?!)

Iulia I.Radu

Un gând despre “Colindul tigancilor a doua zi de Craciun.O amintire… de Iulia I.Radu

Lasă un răspuns

