Sorin Grindeanu- nu va fi valetul lui Dragnea….


Sorin Grindeanu a fost nominalizat    si propus de PSD pentru postul de prim ministru.

In mod normal   Presedintele Iohannis va accepta nominalizarea lui Grindeanu….

Ma bucur si imi pare rau in acelasi timp pentru Sorin Grindeanu….

Ca banatean ma bucur ca  un banatean nascut si nu facut, ajunge prim-ministru…  Imi pare rau daca se va lasa  „mancat”  de  plevusca mizerabila a PSD si nu numai…. Si imi mai pare rau daca va accepta „sfaturile: si „indrumarile” catastrofalului Liviu Dragnea….Din respect pentru Sorin Grindeanu si familia lui  deosebita am urmarit  la televiziuni  anuntul facut de Dragnea…. Si abia mi-am oprit voma sa-l ascult pe Dragnea dand sfaturi  de „tatuca”  stahanovist  unui tanar domn care  nu avea nevoie de ele.Sorin Grindeanu este salvarea lui Dragnea care altfel era maturat de ” ai lui” si nu valetul de serviciu….

Dar,Dragnea,Noul „Mesia” al Romaniei, isi  va sfarsi curand cariera politica….A fost cel mai slab ministru din Guvernul Ponta in conditiile in care acolo a lucrat si Dan Sova….

Sorin Grindeanu nu va fi valetul lui Dragnea…. Se inseala amarnic  teleormaneanul….Si un cuvant pentru Ilie Sarbu:ajuta-l,nu-i pune piedici….Tu nu ai facut mare lucru pentru orasul de pe Bega…..Sorin Grindeanu poate va face…

Succes Sorin Grindeanu!

Si nu uita de Timisoara…. Este  salvarea…..

Un gând despre “Sorin Grindeanu- nu va fi valetul lui Dragnea….

Lasă un răspuns

