Iulia I. Radu despre liniste,carte si film


liniste…!
prea multa liniste,nu-i buna…
oare si in zilele ce vor urma va fi la fel?!
….
….
am terminat de citit ‘‘Balanta” lui Ion Baiesu. permanent in mintea mea,mi-au aparut franturi din film…asa cum l-am si vazut,in franturi.Maia Morgenstern,cu parul ei zulufat…pus pe moate…si interpretandu-si rolul…asa,ca o zapacita…
cum cred,ca este si in realitate…
filmul nu mi-a placut,nu am inteles nimic din el…
cum,nici cartea,daca as fi citit-o atunci,nu mi-ar fi placut…
pare un roman usor de citit,dar nu e…
pare o carte care te amuza…,dar nu e asa…
de fapt,este o carte foarte profunda….,fermecatoare,as putea spune,…o carte care se citeste cu placere,pe nerasuflate…
o carte,primita in dar…,si recomandata…
o carte pe care am zarit-o in multimea de carti,la un targ de carte…
si pe care,nu am avut curajul sa o cumpar…
nu stiam,nu eram sigura ,ca este o carte buna…,si n-as fi vrut sa fie a nu stiu cata carte care zace pe raftul bibliotecii…
am primit darul cu bucurie…,o data pentru ca ma fac fericita astfel de daruri, si a doua,pentru ca…incep sa-mi dau seama de valoarea cartilor…
TU…,m-ai invatat cum sa apreciez anumite carti, cum sa le aleg…ce fel de carti sa cumpar,sa citesc.
multumesc!
Iulia I.Radu

Lasă un răspuns

