Superlativele anului 2016-pe www.ioanavram.wordpress,com


1.Cel mai bun debut( si o  confirmare, pe drumul spre   nebanuitele trepte  si taine ale scrisului): Iulia I Radu.

Evolutie continua si una din marile surprize pe care vi le ofera acest blog. Ma bucur ca puteti citi  /asculta o alta voce decat  aceea incrancenata si nu prea senina a „patronului”. Blogul are nevoie de Iulia I.Radu cum are nevoie de toti cei ce vor sa  scrie(bine!) aici.

2.Cel mai bun comentator:Mircea Dan Irimescu

Inginer de spita veche, adica  intelectual,cultivat, cu o scara de valori  sanatoasa si larga,un mare cunoscator al muzicii rock,Mircea Dan Irimescu este prezent cu  pareri/comentarii  apreoape la fiecare text al meu care merita….

3.Cei mai constanti  cititori si colaboratori/furnizori de stiri:Angi si Mircea Dascalu 

A&M Dascalu au scris mai putin(pe blog) in acest an… Poate si eu n-am fost totdeauna pe aceeasi lungime de unda sau pe asteptarile lor…Dar stiu ca sunt cititori constanti si „alimenteaza” permanent blogul cu informatii /analize si stiri……..

 

Le urez,”castigatorilor” sanatate,noroc si un an mai bun….. si-i astept cu nerabdare si la ….anul! Sau tot anul si la multi ani!

  Ioan Avram

3 gânduri despre “Superlativele anului 2016-pe www.ioanavram.wordpress,com

  1. Iti multumesc !
    Sunt onorata si extrem de emotionata!
    Iti multumesc pentru gazduire…pentru ca mi-ai oferit prilejul de a scrie gandurile…si povestile mele…
    Si nu…, in ultimul rand, cititorilor acestui blog!…
    Multumesc….
    Prea multe emotii…

    Apreciază

  2. Ma simt măgulit, Domnule Avram. Mulțumesc pentru medalia de argint. Cred ca nu am mai primit premiu de prin clasa a treia primara. Nu ca eram prost, dar eram cam năzdravan. Pai va doresc, Dumneavoastră și, asa cum am mai scris, tuturor scriitorilor de aici La Multi Ani, sănătate și ceva bucurii, dacă le mai scapă celor ce ne conduc cate ceva printre degete.

    Apreciază

  3. Buna seara si la multi ani!
    Multumim ca ne pastrati in comunitatea ioanavram.ro!
    Am fost mai lenesi la comentarii dar, desigur, de citit citim tot.
    In Brasov ajungem relativ des, ultima data la Okoberfest, a fost formidabil… Am urcat si cu telecabina pe Tampa etc.
    Daca nu lansati vreuna din scrierile planuite pana atunci, poate va intalnim la Oktoberfest Brasov 2017, unde ne-am propus sa revenim.
    Intre timp, cele bune in Noul An! Asteptam vesti din Banat si ( daca tot l-ati laudat pe dl. Grindeanu) din Romania…in curand prospera!

    Pupici Iuliei si numai bine d-lui Irimescu. Ca tot s-a dus Craciunul, poate va intalnim si pe dvs. la Oktoberfest! – ))))

    Zike, zake, zike, zake/Hoi, hoi, hoi!

    Apreciază

Lasă un răspuns

