Chiar nu ne pasa….(din cartea „Unul-bunul celuilalt”)


Iarna  trece greu …..ca si asteptarea ta…

Sunt zile  cand iarna pare a se fi inscaunat aici cu noi,printre noi… pentru o domnie vesnica

Sunt zile cand  mi se pare ca nu  mai ajung sa te vad…

Sigur este doar o parere care fuge repede…

Pentru ca  n-am „deranjat” pe nimeni…Chiar pe nimeni….

Si n-am facut sa sufere pe nimeni….

Sunt satul de capete obtuze de acel „nu se cade” care pare a fi singura regula a celor batuti in cap…

Nu se cade sa-ti lasi  consortul/consoarta …c-asa este „regula” acestei lumi…..

ca vezi doamne  este rusine si ce zice lumea…

Exemplu,este doar un exemplu doamnelor si domnilor, despre  cei ne-luminati si batuti in cap…

Noi n-am fost batuti in cap si nici ne-luminati…

Chiar nu ne pasa de povesti scoase  pe gura   ca niste” limbi de foc” ……la gura sobei…

Sa arda pe cine? Pe cine sa sperie…?

Poate soarecii care umbla  nestingheriti pe canalele sapate prin zidurile casei batrane….

Eu nu sunt nici mercantil,nici slugarnic…

Lasă un răspuns

