O Tara de cretini?Nu cred.Numai Dragnea crede ca suntem asa….


Cititi declaratia acestui om care este seful PSD,conduce din umbra guvernul(sunt atatea exemple clare!) si care are   „puterea” sa declare  cu aerul cel mai nevinovat din lume urmatoarele:

„Eu nu sunt la Guvern. Nu, vorbesc foarte serios. In subiectul asta trebuie sa vorbiti cu Guvernul. Cu premierul si cu ministrul Justitiei. Si eu m-am uitat cu foarte multa curiozitate, dupa ce m-am intors din America, n-am inteles foarte mult, exact ce vor sa faca, astept si eu sa vad totuti o linie clara. Nici nu am vorbit cu ei si nici nu vreau sa vorbesc cu ei acest lucru.”(sursa:www.hotnews.ro)
Nu vreau sa intru in jocul lui si atunci il intreb:”dar ca presedinte al principalului partid de guvernamant  si care  declari ca nu  misca nimic fara tine in materie de decizii nu te-ai intrebat  ce a fost cu cei 30000 de „tampiti” care au protestat duminica trecuta la Bucuresti,nu te-ai intrebat de unde reactia cvasi-unanima  prin care  cele mai inalte autoritati in materie de Justitie au respins ordonantele elefantilor? Sau reactia cvasi-unanima a ambasadelor straine la Bucuresti(principalele tari care conteaza in decizia UE si America)   care au cerut aproape pe fata     retragerea acestor ordonante!
Il ai alaturi si pe  omul din Caracal ajuns ministru al justitiei care interpreteaza  cu  acelasi aer nevinovat: ca CSM nu a respins   cele doua ordonante  ci doar a dat aviz negativ ca ele sa fie promovate  ca ordonante de urgente…
Omule din Caracal,ai citit  comunicatul CSM? Vorbim/intelegem  aceeasi limba sau si   omul din Caracal a invatat intelegerea  limbii romane  a la Dragnea?
 Am vrut sa fiu elegant  dar in final va intreb  direct: De ce va bateti joc de noi? De ce ne insultati inteligenta? Si pana cand?
 
Un gând despre “O Tara de cretini?Nu cred.Numai Dragnea crede ca suntem asa….

Lasă un răspuns

