O invatatoare onesta sanctioneaza iesirea brutala a liderului PSD de Vaslui si presedinte CJT-Dumitru Buzatu


 

Invatatoarea se numeste Angelica Manole si preda  la Scoala Generala „Constantin Parfene” din Vaslui.

Dumitru Buzata este  presedintele CJT Vaslui (vechime in functie 13 ani)  si lider PSD Vaslui.

Angelica Manole: 

 

Domnule Buzatu,

Privesc de câteva nopţi revoltată şi emoţionată glasul străzii, asa cum la revoluţie priveam la televizor şi nu înţelegeam ce se întâmplă. Şi, ca orice vasluian care se respectă, m-am revoltat „pe tăcute”.

Dar cand mi-ai făcut copiii „răgalii”‘ am luat foc. Dacă taceai, filozof rămaneai. Dar aşa, ai starnit supărarea mamelor care şi- au crescut cu greu copiii, care astăzi au ieşit în stradă, că ştiu şi înţeleg mai multe decat noi.

Da, copiii mei fac parte din „ragaliile „care au ieşit în piaţă.  I-a crescut cu greu o mama învăţătoare, disperată ca nu mai avea de unde să facă rost de bani, în timpul când dumnevoastra şi alţii ca dumneavoastră nu dadeaţi doi bani pe învăţământ şi eraţi la guvernare…Şi încă mai sunteţi…Îmbătraniţi în functie politică şi dispretuiţi pe cei care nu gândesc ca dumneavoastră.

Copiii mei au străbatut cu greu în viaţă şi acum mă întreabă de ce eu, mama lor care le-a insuflat valori morale moştenite din batrani, nu iau atitudine.

Mereu le repetam :

– Sa nu furaţi !

– Sa nu înselaţi !

– Sa nu umiliţi !

– Să credeti în oameni şi în frumuseţea sufletului lor !

– Numai prin muncă veţi reuşi…

Ca ei, mulţi dintre vasluienii dumneavoastră şi-au crescut copiii greu, dar cinstit, frumos. Nu au fost copii de bani gata. Nu traiesc în umbra părintilor lor, ci îşi au propria cale.

Iar acum, gândesc ca e timpul să schimbe ceva, pentru că sunt oameni de calitate.

  Poate ca ordonanţa a fost doar pretextul, ca scanteia trebuia să ia nastere de la ceva.

De mult timp mocneste focul.

Nu-i jigniţi , domnule, ca sunt mama lor!

Gandesc ca ei, dar nu pot lua atitudine, că Vasluiul e înca în adormire.

Poate nu va mai vrem, dar este prea tarziu s-o spunem.

Poate ne-am saturat de voi , dar nu avem ce face, ca , mulţi , lehemeţiţi de politicieni, au pus ştampila la întamplare sau n-au iesit de loc la vot.

Am crezut în voi, mi-e ruşine s-o recunosc, dar sunteţi o mare dezamăgire pentru mine şi pentru copiii mei .

Nu-mi faceţi copiii „răgalii”, chiar indirect, că nu ştiţi şi nu vreau să cunoasteti puterea unei mame!”

Si mai jos declaratia liderului PSD,presedinte CJT Vaslui-Dumitru Buzatu.

 Dumitru Buzatu: ”Ideea de a dezbate câteva aspecte legate de situaţia actuală este una foarte bună. Spre deosebire de preşedintele Liviu Dragnea, eu fac parte din aripa talibană a PSD şi nu mă interesează nici măcar 100.000 de răgălii adunate de undeva.

Mi-a fost foarte uşor să-i recunosc după răgetele pe care le scot şi am înţeles că este o facţiune ultrareacţionară care habar nu are de comportamentul democratic şi de valorile umanitare. Sunt indivizi care se ascund în dosul anonimatului reţelelor de comunicare şi, după părea mea, şi câţiva «antrenori» din instituţiile de represiune caracteristice statului capitalist. Eu sper ca guvernul popular, care s-a instalat după alegerile din 11 decembrie, să aibă tăria să reziste tuturor manipulărilor pentru că o abdicare în acest moment va da câştig, şi aici utilizez o expresie care nu-mi aparţine mie, ci unui scriitor american prestigios, imbecililor”

Tot textul aici:http://adevarul.ro/locale/vaslui/ai-starnit-supararea-mamelor-si-au-crescut-greu-copiii-replica-data-invatatoare-vaslui-liderului-psd-i-a-facut-protestatari-ragalii-1_589430205ab6550cb8130700/index.html

Lasă un răspuns

