40 de ani.Cutremurul de la 4 martie 1977


Nu este o data aniversara.

Nici macar o cifra aniversara.

Dar nu pot sa nu marchez  cei 40 de ani de la puternicul seism.

1500 de morti,11.000 de raniti,zeci de mii de cladiri avariate.

Am trait cutremurul din plin,am scris   despre el si urmarile lui,am fost in Bucuresti in acele  zile de  panica,liniste si groaza.

40 de ani. Eu,voi,noi mai batrani cu 40 de ani.

O jumatate de viata de om.

Si acum parca simt in nari  praful extrem de fin care plutea in aerul Bucurestiului in zilele  de 5,6 martie 1977. Si acum”aud”  linistea   inrobitoare de pe strazi,    linistea   din care oamenii sperau  sa auda un scancet,o voce de la cei prinsi sub daramaturi.

Dramatismul  acelor zile a fost extrem dar  a fost un dramatism…….    fara  spectacol,unul sobru    si asa l-au trait toti romanii.

Pana  si liniile telefonice internationale au fost deschise atunci,cateva zeci de ore, ca romanii din afara granitelor sa poata comunica cu cei   din tara.

40 de ani.

O parte din viata noastra……… cei ce am scapat   teferi atunci….

Sa multumim Celui de Sus!

Lasă un răspuns

