Un mesaj tulburator de la Mihai Sora


Filosoful Mihai Sora (nu-mi place  ca se aminteste mereu ca a implinit 100 de ani;Mihai Sora este un spirit extraordinar de tanar1) a publicat pe Facebook-ul propriu urmatorul mesaj:

 

„Dragii mei,
atât a fost.
Mă veți căuta,
– și nu voi fi de găsit.”

Dincolo de   ambiguitatea tragica a mesajului, cred ca cel mai bine pentru multii admiratori ai filosofului este sa incerce sa-i citeasca  macar cateva pagini  sau fragmente  din „Sarea pamantului”.Sunt convins ca   vor citi greu toata cartea. Asa cum si eu am citit-o   pe fragmente si in timp…..Dar fiecare pagina de acolo spune,  dezleaga sau  incalceste si mai tare,   misterul vietii….!

Cu plecaciune, domnule Mihai Sora!

Un gând despre “Un mesaj tulburator de la Mihai Sora

Lasă un răspuns

