A fost odata filmul….. Recunoasteti ?


N-am ascuns niciodata ca am vazut  foarte multe filme in viata mea.

Ca am mancat  zile intregi -in loc de mancare-film…..

Nu aveam bani…… si cu putinii care-i aveam cumparam bilete la film…..

Rare filmele care le-am vazut de mai multe ori.Nu suport,nu merita,intervine senzatia de plictiseala sau de lucru odata spus si epuizat.

N-am ascuns ca   imi plac filmele europene si ca aici gasim  marii regizori ai acestei  arte si capodoperele  filmului….

. America( inteleg aici Hollywood-ul) nu m-a  pasionat  niciodata prin  filme.Desi am vazut destule filme americane.Din care cu greu retin cateva….

Cele pe care le retin  apartin unei generatii  de regizori aparute la inceputul anilor ’70 si care au creat  ceea ce s-a numit New-Hollywood. Sunt: Francis Ford Coppola,Brian De Palma,Martin Scorsese,Steven Spielberg,George Lucas…..

Dintre miile de filme americane se desprinde „Nasul”,probabil cel mai complex si bun film,mai apropiat de arta.

„Nasul”……capodopera  filmului american…

Randurile de mai sus mi-au fost starnite de o fotografie din   acei ani(1970) cu un actor si un regizor ambii celebrii…

Ii recunoasteti?

 

Un gând despre “A fost odata filmul….. Recunoasteti ?

Lasă un răspuns

