Sa vezi cum creste iarba


Si ieri si zilele trecute traversand orasul peste tot unde ar fi trebuit sa fie petec de iarba verde   am vazut  o vegetatie maronie…. Parea ca mai este mult pana sa  ajunga firul de iarba verde si fragil la lumina….

Azi la amiaza pe un soare bland si  linistit,de primavara, mi-am aruncat ochii pe petecul de iarba din curtea imensa a uzinei,aflat in fata mea  din fata mea.Il vazusem si ieri,il vazusem  zilele trecute…. Un covor  maroniu sau un amestec de maroniu cu nuante de galben,uscaturi  de peste iarna.

Si azi la amiaza  in fata mea  era aproape un covor de verde.

Peste noapte  firicele maronii sau galbene  s-au transformat,au devenit verzi.

Sau sunt altele noi….  care au  explodat pur si simplu din pamant?

Miracolul primaverii,cand toate se transforma de azi pe maine,peste noapte….m-a fascinat si continua sa ma fascineze  pana la  capatul meu…. Si ca pe mine ,pe multi dintre voi….

Fie sa renasca….. Totdeauna sa va amintiti de versurile lui Foarta-Ujica-Phoenix….

Lasă un răspuns

