Nu fac nimic…..-de Iulia I.Radu


Nu fac nimic.
Doar stau…
Am dat draperiile deoparte…Stii că nu le sufăr…
Musai,apartamentul nostru va fi fără perdele…,draperii…si alte chestii care atârnă,aduna praf…si se încrețesc când le speli…
Nu mă pot uita la nori…Soarele imi face ochii mici…
Iubesc soarele,nu atât de mult cum iubesc norii…
Îmi place să simt cum mă încălzește…imi place apoi,culoarea ce-o capătă pielea mea…

Acum ,doar stau…
Si-mi pare,că și soarele sta. Doar așa pentru mine…
Ca să mă încălzească…

Iulia I.Radu

Lasă un răspuns

