Lovitura de maciuca asupra propagandei PSD


Ministrul Justitiei Tudorel Toader  la Antena 3:

„Va voi dezamagi spunandu-va ca da, merita. Sunt programele antiplagiat. Acolo si daca pui definitia unui termen, un text de lege, spune ca e plagiat. Eu imi aduc aminte momentul acela. Era o tema despre specificul criminalitatii organizate din Romania. Doamna Kovesi isi incetase mandatul la DIICOT. Ce procuror decat unul din structura cunoaste mai bine caracterul criminalitatii organizate? Cand un procuror care a lucrat cu dosare grele iti face o afirmatie, are o alta greutate. Chiar am teza, am rasfoit-o din nou cand au aparut discutiile. Este o teza consistenta, in care se studiaza specificul criminalitatii organizate din Romania. Am cugetul deplin impacat ca am contribuit la oferirea titlului de doctor. Luati teze de doctorat multe, vedeti daca 4 % nu e de multe ori depasit, dat fiind specificul de la drept.”

sursa:http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-21697298-tudorel-toader-despre-doctoratul-codrutei-kovesi-voi-dezamagi-spunandu.htm

 

Se pune punct unui intreg sir de speculatii,atacuri deja  intrate in automatismele presei si nu numai  a presei din Romania.

Reactia  ziaristilor de la Antena 3  3 se pare ca a fost una de bulversare  pe care au mascat-o in ironie….

Un gând despre “Lovitura de maciuca asupra propagandei PSD

Lasă un răspuns

