Jocurile copilariei in Banat(si nu numai…..)


Lapte gros,66,bâza,tzaca,telefonul fara fir,sotronfripta,baba oarba si….cate or mai fost…

„Opnia Timisoarei” face inventarul lor.

Aici:http://www.opiniatimisoarei.ro/jocurile-copilariei-in-banat-pe-cand-nu-aveam-tableta-si-smartphone-tu-de-care-iti-mai-aduci-aminte-voteaza-l-pe-cel-mai-drag/26/03/2017

2 gânduri despre “Jocurile copilariei in Banat(si nu numai…..)

  1. Păi unele din ele le-am jucat și eu, iar locurile le cam cunosc chiar dacă unele construcții au dispărut(ex. Biserica Sf. Gheorghe). Doar, păna la zece ani, am bătut Timișoara în lung și în lat. Pe la cinci ani mă urcam în tramvaiul 6, lângă vatman, și citeam toate firmele pe unde treceam. Ma cunoșteau deja vatmanii și mă duceau fără probleme. Ce aventuri prin catacombele Cazărmii Transilvaniei sau în parcul Liceului Militar(înainte de a se construi Clinicile Noi) și cate și mai câte!
    Iar mi-ați dat de lucru la cutia cu memorii !

    Apreciază

Lasă un răspuns

