In cautarea merisorului pierdut-de Iulia I.Radu


Toată primăvara…si printre atâția pomi înfloriți, am căutat mărul din curtea bunicilor…
L-am căutat și azi…
Și credeam că nu-l găsesc…
Și apoi,in drum spre casă l-am găsit.
E cel mai frumos pom inflorit!
Privindu-l mi s-a părut că sunt in curtea bunicilor.
Flori mari albe…patate din loc in loc de un roz pal…pus parcă de un pictor iscusit…
Il priveam cu atâta încântare și bucurie!
Toată curtea se umplea de frumusețea florilor și de parfumul delicat și discret.
La vreun vânt sau vreo ploaie cu bulbuci lespezile din curte erau acoperite de petale alb roz…
Apoi merișorul dădea rod merelor atât de zemoase și de parfumate…,mere varatice ,zemoase..Cu cel mai bun gust din lume…
Merișorul a fost parte din copilăria mea…

Iulia I.Radu


 

 

Lasă un răspuns

