O mare voce….Poate cea mai buna azi in Romania.”Eu te-am iubit”…….


La origine oare o romanta?

Care este de   transformata  intr-o balada tragica de Veta Biris….

Veta Biris poate canta   direct si fara acompaniament  de orchestra….Vocea este ampla,extraordinara, de un registru aparte….,vocea ei este o orchestra,ea n-are nevoie de  „adaugiri”….

Veta Biris….dincolo de „Tu Ardeal…..” si altele

Cantecul l-ati mai auzit chiar si intr-o varianta rock, cu Alin Oprea…. Si el cu o voce aparte….

Eu te-am iubit ,eu te iubesc…..

Un gând despre “O mare voce….Poate cea mai buna azi in Romania.”Eu te-am iubit”…….

Lasă un răspuns

