Clamitza -un mic semn impotriva uitarii….(din cartea „Unul-bunul celuilalt”)


Minuscula,de fapt doi clesti cu mai multe gheare in forma de semicerc terminat printr-un tub  si  bine prinsi intr-un arc  suficient de puternic…

In general de culaore neagra sau maronie,ambele lucioase….

Clamitza, un semn intru neuitare….. sau  in stilul binecunoscut al scrisorilor din popor,……o mica piedica in calea uitarii…. Am gasit-o  bine infipta  cu „ghearele” in manseta pantalonilor mei negri  de doc ….

Cum a ajuns acolo? Cino ,oare,a „atarnat-o” acolo  sa se zbenguie in stanga/dreapta/inainte/inapoi in timp ce pasesc….sau se odihneasca punandu-si tandru  „obrazul”  fin pe  tesatura aspre  de doc….?

Am descoperit-o   acolo jos pe manseta, incantata,bucuroasa dar si nedumerita…….. si n-am vrut sa sap mai departe in memorie  sa aflu  cine a pus-o acolo….Nici nu  era interesant…. Important era ca   se afla agatata de manseta pantalonilor,usor speriata parca totusi  mai mult incantata ca este  cu mine….

M-am uitat la putinul meu par(din pacate….)

La ce sa-mi foloseasca?

O,acum  multi,multi ani era  excelenta, era chiar un mic ajutor in fata „hoardelor” de „oameni ai muncii” si de „bine” care ma vanau si pentru  pletele  crescute   cu mult,mult peste obisnuit ….

Dar acum?

 

Si atunci ramane un  semn impotriva neuitarii……. Desi iar sta bine clamitzei intr-o coama de par bogat,negru ca un fel de jandarm impotriva   suvitelor rebele….

O voi tine   cu mine,sigur nu pe manseta pantalonilor……

 

Lasă un răspuns

