Azi as pleca cu un nor- de Iulia I.Radu


Sunt cateva lucruri care imi plac in viata asta…toate imi plac tare…nu as putea sa zic care mai tare decat celalalt…
Azi, de exemplu mi-au placut cateva, din cele cateva…
Norii…
Doamne, daca as putea as pleca cu un nor!.
Am dorinta asta de cand eram mica…, si chiar daca am crescut mare, eu , inca, cred ca as putea sa ma sui pe un nor si sa plec cu el…
Azi as fi plecat cu un nor…
L-am urmarit cateva clipe…pana s-a risipit..
Un nor ca o inima rasturnata…
O inima inimoasa, mare…
In care era toata iubirea mea pentru omul meu drag, pentru copilul meu, pentru toti cei dragi mie, pentru tot ce-i bun si frumos in lumea asta….
Nu cred, sa-mi treaca o zi fara sa ma uit la nori…si de putine ori mi se intampla sa nu deslusesc ceva in ei…
Asta mi se trage de cand eram o fetita…
Cand ma intindeam in poiana..
Parul meu negru se rasfira in firisoarele de iarba…ma gadilau…, dar niciodata nu-mi placea sa ma asez pe-o patura…
Imi placea sa simt iarba…in parul meu…pe bratele mele intinse…in talpile goale…
Si stateam asa…” pierduta” in iarba uitandu-ma la norii mei…si pluteam si eu deodat’ cu ei…
Ai incercat vreodat’ sa stai asa…intins in iarba…si de fapt sa plutesti cu norii…?
Hai, incearca si tu!… Si -o sa vezi ca-i unul dintre cele mai minunate lucruri ce le poti face in lumea asta…!
Pe mine ma face fericita acest lucru…

Asa cum, ma fac fericita  rasul copilului meu…, campul cu rapita in care bâzãiau albinele…, fluturele galben care l-am privit azi…
In toate lucrurile am fost fericita…
De asta ,nu stiu ,..din toate ,care m-a fericit mai mult…

Iulia I.Radu

Lasă un răspuns

