Ajunge!Ma, Tu pe NOI vrei sa ne calci in picioare?


Am luat destule „scatoalce” pentru ca l-am sustinut pe Sorin Grindeanu. Desi n-am nici in clin nici in maneca cu PSD(nici n-am avut!) si am facut-o  rece,fara entuziasm partinic sau  de provincial.Ba chiar am fost critic destule ori….  Vazand ce se intampla, de la „fastuoasa” lui lansare   pe holul de la Palatul Victoria cand era(parea) o marioneta ghidata strans de firele de ata manuite de cei doi papusari care ranjeau netrebnic, privind  protector si mareti de  la cativa pasi de usa salii de sedinte a Guvernului, la „balbele” docile care au curs pana   la jumatatea lui februarie si apoi altele. Omul parea retinut,tinut bine in chingi ….

M-am intrebat  daca nu  am  judecat gresit. Aveam in sustinerea mea  argumentele unor fiinte foarte dragi si de acelasi sange cu mine. Si care mi-au spus cum este omul….. Timpul a trecut si  nu s-au intamplat multe….Au fost semne,   unele putin vizibile altele mai directe, ca omul Grindeanu incepe sa se trezeasca….. dar nu suficiente pentru a  putea defini o schimbare.

I-am intrebat iara pe  cei foarte dragi si din acelasi   sange  ce se intampla. Si mi-au spus  clar:ai rabdare,nu va mai trece mult si Grindeanu „va sari direct la beregata” lui Dragnea.  Si a mai trecut o vreme si semnele debarcarii lui,  a trecerii pe tusa veneau tot mai pe fata.

Si dintr-o data  Grindeanu a sarit direct la beregata lui Dragnea.A refuzat sa-si dea demisia . Apoi  si-a argumentat decizia atacand la modul   uluitor asa cum s-a intamplat in cele doua conferinte de presa recente.

A dezvaluit mecanismul intern de functionare a PSD  care este  asemanator  cu cel al  fostului partid comunist.Tacerea  totala. In spatele usilor inchise se frangeau  destine, se trecea pe linie moarta (prin  „promovari” in functii  doar banoase dar fara   putere,etc,etc),afara erau zambete mieroase …si atat….

N-a mai facut-o nimeni .Iliescu probabil ca nu s-a simtit prea bine auzindu-l pe Grindeanu.

Razboiul este total. Nu stiu daca va castiga acum  Grindeanu. Pe termen lung  PSD va castiga si   trebuie sa-i multumeasca lui Grindeanu.

Dar  sa nu uitam altceva. Noi,banatenii suntem foarte orgoliosi. Cu masura si  numai cand avem dreptate.

Altfel nu avem cu nimeni nimic.Ne vedem de treaba,acolo unde suntem,nu ne dam mari cand   nu este cazul….. dar sa il fereasca Dumnezeu pe ala care ne calca repetat si in batjocura in picioare.

Dragnea l-a calcat in picioare pe Grindeanu(pana la al face sub-om!) si are ceea ce merita. Neam de neamul lui n-a crezut ca  rabufnirea/revolta  lui Grindeanu este posibila.Dragnea va pierde tot in perioada urmatoare……..

Sorin Grindeanu este banatean.Mama lui (o distinsa doamna profesoara care vorbeste  si acum  demn si cu prestanta si oriunde in dialectul banatean), este fata  de gugulani dintr-un  sat din jurul Caransebesului. Gugulanii   sunt oameni mandri si care nu se lasa  calcati in picioare.Aici n-a fost „colectiv” in timpul comunismului, aici   din aceste sate  s-au ridicat multi  dintre cei ce au fost  „partizanii” anilor”50( oameni care luptau contra comunismului). Gugulanii au rezistat  si au luptat efectiv atunci cand au fost calcati in picioare. Tatal lui Sorin Grindeanu(profesor si doctor in matematici!) este originar din Tismana Gorjului dar  traitor  din  tinerete  in Banat si  poate fi considerat banatean.

N-am nimic cu Dragnea.Poate sa fie presedintele PSD inca o mie de ani.Dar un presedintre in banca lui.Care sa nu ma calce in picioare.Ca sa nu-mi insulte  inteligenta, experienta si valoarea. Sa nu ma conduca,el „dictator” si eu sclav plin de obida.

Nu rezist.Asa cum n-a rezistat  nici Sorin Grindeanu.

Sau   rezist(in banca mea!) pana la un punct.si de atunci incolo….. spun:„Ma,pe NOI vrei sa ne calci in picioare?”

Nu o sa reusesti niciodata, cu toata liota de „gudurai care-ti canta in struna si-n silabe in juru-ti!

Ajunge! Nu pot sta impasibil cand „Dragnea joaca septica cu Romania  iar Tariceanu face jocul care-l face numai din ticalosie”(citat Rares Bogdan).

Pleaca,dispari din peisajul  in care crezi ca esti autoputernic!

Va pleca atunci, pentru o vreme si Grindeanu….

 

 

Lasă un răspuns

