Omu’ bun si pomu’copt….O doina extraordinara ….pentru voi


Am scris in ultimile zile destul  de mult   despre  Banat. Cu liniste  si disperare.De acolo sunt,acolo ma voi intoarce candva….

Am scris ca sunt orgolios, ca sunt bun, ca sunt  cateodata foarte bun, ca am gresit si eu de atatea ori  si mai ales ca nu ma  las calcat in picioare niciodata.

Dar niciodata.

Nici cand eram mai tanar si la trup curat nici acum cand nu mai sunt  chiar asa de tanar….. dar tot tanar…

Val lume ,vai lume  vai….

Am scris despre Banat  intr-un anume context pe care nu-l amintesc acum.Cei care ma citesc stiu…..

Si am simtit nevoia sa  ascult din nou extraordinara doina  interpretata de marele cantaret al Banatului,Traian Jurchela….

Traian Jurchela, care n-a facut niciodata rabat de la valoare….

Pentru  voi toti  aceasta doina despre care am mai scris pe acest blog dar pe care simt nevoia sa o readuc in actualitate mereu….Mereu…. Cu riscul de  a ma repeta….

Un gând despre “Omu’ bun si pomu’copt….O doina extraordinara ….pentru voi

Lasă un răspuns

