„Cand Rothmans si Johnnie Walker se incaiera dureros pe chip”


 Liviu Iancu,cu una dintre cele mai interesante analize publicate pe on-line:

„Mi-era jenă să apar în fața unui ministru așa, cu măseaua umflată și cu ochii bulbucați de nesomn, în dimineața aia geroasă de acum câțiva ani. Dar când în ușa cabinetului a apărut Mihai Tudose, cu figura lui șifonată de câine shar pei, m-am simțit fresh ca o puștoaică de 17 ani, care face reclamă la creme pentru ten. Părea că Rothmans și Johnnie Walker i s-au încăierat dureros pe chip și că lupta durează de multă vreme. Sub ochi i se odihneau două pungi atât de mari, încât un cuplu de pensionari mai înstăriți ar fi putut face lejer piața cu ele.

Merita citit tot textul.

Aici::https://www.profit.ro/opinii/un-prim-ministru-cat-o-cartita-pierduta-17056447

 

Textul a aparut  si pe   Facebook-ul Oanei Osman  sefa de la profit.ro. Sunt doua  comentarii la textul lui Liviu  Iancu(aparute  pe FB Oana Osman) foarte interesante:

Primul:

Mihalache Popa:Ma simt jignit personal de aceasta alegere. De vreme ce Romania a optat pentru un premier cu fata de alcoolist trebuiau sa numeasca un moldovean de-al meu, nu un diletant din Braila :)

Al doilea:

Misu Negritoiu(bancherul si fostul sef de la ASF):Frumoasa descriere. Eu l-am intilnit o singura data, intr-in avion de seara IASI-Bucuresti, cu ochii bulbucati, probabil dupa o chermeza cu organizatia locala de partid, cind mi s-a adresat ironic cu „domnul Presedinte” care nu prea trece pe la Parlament si in final „sa-i fac nepoata director”. Sa-l caut. Nu l-am cautat, drept pentru care m-a chemat in octombrie 2016 la audieri in faimoasa comisie pe care o conduceau. Predictibil, au votat sa-mi ceara demisia. Scurt si fara prea multe comentarii. Procedura de Balta Brailei, care a condus in final la „revocare „. Discutiile din acea sedinta merita revazute. Spun totul despre stilul si competenta omului.

Un gând despre “„Cand Rothmans si Johnnie Walker se incaiera dureros pe chip”

Lasă un răspuns

