Chick Corea aseara la Timisoara….


I.I.R. imi aduce aminte despre JAZZTIM.Festivalul de Jazz de la Timisoara.

Tine trei zile.In prima seara (30.06.17) a cantat pe scena din Piata Operei sau Victoriei  extraordinarul Chick Corea. La aceasta ora unul dintre cei mai mari muzicieni de jazz rock din lume. Media ” de la Romania” care se ocupa de manele  si „valorile” acestei mizerii trecuta pe langa muzica, n-a suflat  un cuvant.Afara de presa scrisa si on line din Banat.

Chick Corea este  un extraordinar  pianist si clapar(in sensul bun si corect al cuvantului.Aici clapar insemnand  un muzician care se exprima muzical  [rin intermediul  clapelor,care sunt acestea…..).

Corea(nascut 1941-SUA) este unul dintre tot mai putinii mari muzicieni(inca in viata) care au impus rock-ul(prin jazz)  la rangul de arta.S-a intamplat in deceniile sapte-opt …,hai si inceputul  deceniului noua….

N-am fost la Timisoara  vineri seara dar va asigur ca a fost un concert extraordinar….

Aseara la Timisoara…..Chick Corea……(sursa foto:www.debanat.ro)

2 gânduri despre “Chick Corea aseara la Timisoara….

  1. Am auzit doar impresii. Sâmbătă am fost la Timișoara dar, din păcate – deși fusesem la Lloyd, nu am putut rămâne la concertul care urma să înceapă la doi pași. Am participat la un parastas și nu se făcea…
    Mare artist și bine lăudat în articolul din Adevărul local :
    http://adevarul.ro/locale/timisoara/spectacol-electrizant-chick-corea-timisoara-mai-titrat-muzician-calcat-vreodata-romania-video-foto-1_5956ba1c5ab6550cb8ad2f39/index.html

    Apreciază

    • @Mircea Dan Irimescu: O,domnule Irimescu,ma bucur ca mai exista ….Lloyd! Chiar la doi pasi….. Venirile mele la Timisoara, in ultima buna bucata de vreme, au fost tot pe fuga si ocolind centrul orasului….

      Apreciază

Lasă un răspuns

