Din inima Banatului in mijlocul Bucurestiului


Ne-am adunat(vineri), majoritatea  banateni adica nascuti si nu facuti si cativa care au trecut prin Banat,  sa  asistam acolo in mijlocul  Bucurestiului la unirea a doua  vieti. Nu sunt patetic, nici nu  uzez de cuvinte dulci  asa ca spun direct ca   am fost martori la  casatoria( petrecuta  la  „oficiul starii civile”)  liber consimtita intre un barbat si o femeie.Sau invers. Asta ca tot suntem in plina campanie aiurea despre ce ar trebui sa insemne casatoria.

Barbatul care s-a casatorit este unicul meu nepot de la frati…

Ne-am adunat,  majoritatea  veniti din Banat(Timisoara), care cu avionul care cu masina si     cativa ,putini,din Ardeal(evident cu masina).

Evenimentul de la Casa Casatoriilor  a fost scurt,momentele astea dureaza putin dupa care urmeaza celelalte….. adica cele multe….Dupa care am continuat intr-o curte aflata in spatele  unui local care pare foarte simplu si tocmai de aia este cautat de cei cu fite.Noi n-aveam nimic cu fitele….. Acolo in curte la umbra am povestit si am adus Banatul cu noi.Fiecare il avea in suflet.

Casa,curtea se afla pe una din  strazile   Bucurestiului vechi(zona Calea Mosilor,Mantuleasa,Paleologu,Negustori),pe aproape   se afla casa unde a trait Mircea Eliade si celebra   fereastra fotografiata de  multi.Cineva imi spunea ca este cea mai fotografiata fereastra din oras.

Am vorbit de multe si ne-am amintit de multe.Pe deasupra noastra   zburau umbrele celor dragi……. si care nu mai sunt…..

De departe au sunat telefoanele de la cei dragi aflati  departe prin Europa.

In jurul nostru era orasul aglomerat,nervos,plin de mitici care cred  ca acolo este buricul….. Dar   traversandu-l mi se parea tot mai clar ca nu la  Maglavit(NOTA!) s-a rasturnat caruta…

Si iara m-am intrebat ce dracu gasesc (multi) la orasul asta…..? Cica acolo se fac bani…… Nu cred….Sau numai cei slabi cred asta….

Dar urmeaza revansa……

Nunta va fi in Banat ,la Timisoara …..

 

 

NOTA: este evident o eroare a subsemnatului….. Ma gandeam la Caracal si a iesit Maglavit-ul lui Petrache Lupu…..Multumesc cititorului  care mi-a semnalat eroarea.O asum si o indrept!

 

2 gânduri despre “Din inima Banatului in mijlocul Bucurestiului

Lasă un răspuns

