Scrisoare catre Maria- de Silviu Dan AVRAM


31.07.2017 ziua in care s-a nascut PRINTESA BUNICULUI,EVA MARIA pe care o venerez inainte de a o vedea! Are 46 cm si 2,630 kg si este vlastarul familiei Avram! Dumnezeu a fost bun cu noi si ne-a trimis o mare bucurie, iar noi ii inaltam ruga de multumire! MARIA, BUNICA SI BUNICUL TE IUBESC !…

Divina Valeria Seciu


Valeria Seciu s-a nascut la 1 august 1939. A fost si este actrita  care mi-a placut cel mai mult din cate  am vazut….( si am vazut multe…..!) . De la ochi ei verzi ,la glasul „cantat”,vibrat,modulat si cateodata vibrant alterori soptit, la profunzimea   aratata  si  pana la trairile  care ti le induce si care…

Pentru mine garile sunt doar plecari- de Iulia I.Radu


Am ajuns prea devreme in gara… Cred ca ti-am mai spus…, nu-mi plac garile… Am cumparat bilet…si m-am uitat la ceasul din gara..am ajuns cu aproape o ora mai devreme… Din gara imi place numai magazinul cu ziare si reviste…au si cateva carti…o singura data am vazut o carte buna…restul sunt…asa, niste carti simple…cat sa-ti…