„Sunt omul lui Pintilie”.Cristi Puiu


 Cristi Puiu un mare,foarte mare regizor din generatia mijlocie despre unicul Lucian Pintilie: „Eu nu mi-am propus niciodată să fac film, să fac teatru, nu am făcut cozi la cinema, nu mi-am propus să mă întâlnesc cu regizori. A venit încet-încet toată povestea asta. Eu fac parte din generația de decreței, generația Piața Universității. Când…

Scrisoarea lui Florin Calinescu catre PF Daniel


Florin Calinescu(https://www.facebook.com/florincalinescuoficial/posts/810247822489846): Prea Fericite Daniel! Nu imi esti simpatic. De loc. Pe 17si 18 se intalneste sfantul sinod permanent al BOR. Daca la aceasta sedinta de partid bisericesc, iara nu Dumnezeiesc, anumiti activisti gay, angajati ai dumneatale, ar dori sa schimbe randuiala crestina, conteaza pe mine. Stau cu parul la intrare. Popii trebuie sa fie…