„O alta, dar aceeasi Romanie!”


Sunt peste 14 ani de cand scriu aproape zilnic in acest blog. Am inceput (la….. inceput de ianuarie 2010) mai mult din dorinta de a scrie ceva finisat si apt de a fi citit. In primul rand de mine apoi daca mai sunt doritori….si de altii….

Cand am inceput sa public Traian Basescu era presedintele Romaniei,in al doilea mandat. Acum Klaus Iohannis se pregateste sa-si incheie al doilea mandat (la sfarsitul anului in curs). Parte din paginile de aici au si rol de recuperare. N-am scris decat la nivel de jurnal despre atatea personalitati,personaje,carti, filme,evenimente pe care le-am trait. Parte din ceea ce am avut in vedere,sau tabla de materii, a aparut in acest zis blog.

Niciodata nu m-am impacat cu aceasta denumire. Mi se pare a avea o nuanta peiorativa, de amatorism,de „creator popular”, de „arta naiva” or ceea ce fac eu(si scriu) aici nu are absolut deloc cu mai inainte numitele aprecieri/caracterizari. Sigur binevenite si normale in sine …. dar eu nu sunt nici amator,nici nu am scrisul drept hobby,vezi un mod ” pasional” de petrecere a timpului,nici nu este o manie si nici macar o meteahna, ca sa incerc traducerea cuvantului englezesc …..

Scrisul este o parte din fiinta mea,mi-a adus putine bucurii si multe sacrificii.

Titlul blogului si titlu acestui text ramane ca un program…. al acestor pagini reunite sub acest acooperis….

Lasă un comentariu