Nenorocitul mimetism romanesc


Vad in fecare zi semne ale unui fenomen, nu de ieri alaltaieri, dar care de 34 de ani a luat o amploare „exemplara”! Mimetismul, imitatia servila si mecanica care ne frange gandirea normala si libera! La anumite perioada care se repeta apar profesori de invatamant politic corect. Meseria lor este sa vaneze fascistul si rasistul…,vorba…

Don Luka ! Un omagiu


Aseara tarziu, Italia printr-un gol marcat in ultimul minut al prelungirilor a egalat Croatia si este calificata in grupe. Croatia a ramas cu doua puncte si sanse aproape nule de mai „merge ” mai depart. La aproape 39 de ani Luka Modrici a fost motorul, mintea clara care stie fotbal de pe teren. L-am vazut…

„Coldplay”,manelistul si huiduielile publicului opresat


O formatie de muzica rock(ma rog o derivata,piano-rock)) de valoare medie ,”Coldplay” din Marea Britanie, a sustinut doua concerte pe Arena Nationala din Bucuresti….Lume ca la urs…… Stadionul plin, in jur de 50.000 oameni la fiecare spectacol….. Doua zile de concerte…. N-am nimic de reprosat.raspunsul publicului a fost la nivel…. In actuala stagiune concertistica plina…

Cum arata plaja de la Jupiter in sezon …..


Prietenii mei M.si V. imi trimit imagini cu plaja de la Jupiter(din sudul litoralului romanesc) in dimineata zilei de 25 iunie 2024. N-am vrut sa ma „rasfat” singur si le pun pentru toata lumea…. Ritmul de lucru se pare ca este precum pe „santerul cucului”! Mizeria …la ea acasa! Desi Admininistratia Bazinala de Apa Dobrogea-Litoral…