Razboiul din Siria povestit pe scurt de Trump


 Donald   Trump face pe twitter urmatoarele aprecieri despre razboiul din Siria: „Statele Unite trebuiau să stea în Siria doar 30 de zile, asta se întâmpla cu mulți ani în urmă. Am rămas și ne-am adâncit din ce în ce mai mult într-o bătălie fără nicio țintă precisă. Când am venit în Washington, ISIS era…

Omul deschis…. la minte……


Mi-au placut totdeauna oamenii deschisi la minte….. oameni care adaugau la  profesia de baza cate ceva din celelalte  invataturi ale lumii…. De multe ori  cele  doua (le spun doua poate fi o parte adica profesia de baza….. si altele care se adauga sau  vietuiesc alaturi cu aceasta….)  se bata cap in cap aparent….. Cum poate…

Baker.Ginger Baker de la „Cream”……


A murit  unul din marii  tobosari de rock al lumii. Mai intra(opinia mea) in aceasta categorie:John Bonham( de la Led Zeppelin trecut   si el la cele vesnice),Charlie Watts ( de la RollingStones) si Ovidiu Lipan Tandarica(  totusi  de la Phoenix!) Ginger Baker(1939-2019) a fost component al unuia dintre cele mai extraordinare  formatii rock din…