„România rămâne în continuare furnizor de forţă de muncă, de sclavi pentru Europa sau este în stare să absoarbă această forţă de muncă ?”


  Rares Bogdan: „Eu, după cum ştiţi, am prezentat prima dată aceste imagini şi am reacţionat extrem de dur, chiar dacă fac parte din PNL, care este la guvernare. Una-i una, alta-i alta. Înainte de orice e vorba de cetăţean. Nu ştiu cine e firma. Situaţia e mult mai complexă decât o simplă firmă –…

Intrebare sigur fara raspuns.Si un exemplu de „plecaciune” gretoasa


  Acordul pentru plecarea a cca 80.000 de muncitori sezonieri(deocamdata)  pentru munci agricole,ingrijire batrani  in trei tari din Europa,adica Germania (in curs),Austria (in curs),Italia (deocamdata se negociaza, este in pregatire)  a fost dat  de Guvernul Romaniei  in contra partida  cu  regimul de ajutor  de 3,3 miliarde de euro acordat  de Uniujnea Europeana  pentru IMM-uri ? …

   Iti trimit o veste (din cartea :”Unul-bunul…..”)


Iti trimit o veste,aproape  trista,  acum cand a venit seara….Am trecut mai devreme, soarele cobora  catre apus,pe la copacul  pe care l-am vazut aseara in gradinita  marelui hotel…. I-am remarcat amandoi  ciudatenia…Un singur trup din care se ramifica doua tulpini  fiecare impodobite de florile dalbe ale primaverii…De fapt a fost o revedere…Il stim amandoi de…