Maria Petchescu-„Eu te-am iubit-original-Radio Timisoara 1992


Un scandal mediatic izbucnit la inceputul acestui an intre Alin Oprea si Aurel Tamas a adus   in actualitate o melodie extraordinara. De o frumusete rara,de o melodicitate fara cusur. Am ascultat-o in diverse variante.Mi-a placut mult in interpretareaVetei Biris. Mi-a placut  foarte mult recunosc varianta lui Aurel Tamas. Mi-a placut mai putin varinata rock a lui Alin Oprea si Talisman.

Am dat peste varianta, se spune, originala.Am ascultat-o sigur la  radio  candva.O preiau de pe You Tube si va invit si pe Dvs. sa o ascultati. Este o melodie  populara  prelucrata si lansata de Maria Petchescu-o interpreta de muzica populara  din Banat- si ,retineti,inregistrata la Radio Timisoara in 1992.  Sunt bucuros sa pot sa   prezint  realizari a acelei parti a Banatului  si a acelor banateni de care cu adevarat trebuie sa fim mandri..Aceasta este Timisoara, acesta este Banatul. Cu aceste realizari ….  Cu Phoenix,cu Mariana Draghicescu,cu Tiberiu Ceia,cu Efta Botoca si multi altii….

Un gând despre “Maria Petchescu-„Eu te-am iubit-original-Radio Timisoara 1992

  1. ai sa fim serosi cu tot respectul..fata de inteperiti de muzica de populara..sau de romante..dar ai sa dam ..si toata stima…liui tavi colen ..are voce..nu ..gluma ..bravo..lui..

    Apreciază

Lasă un comentariu